12 részes színes szilikon muffin sütőforma szív alakú

Praktikus, többször használható, így környezetbarát sütőforma. A formák rugalmasak, puha szilikonból készültek, így hő- és sütésállóak, ráadásul a fagyasztásnak is ellenállnak, így alkalmasak hideg és meleg ételek, desszertek készítéséhez egyaránt. Felületük amellett hogy könnyen tisztán tartható, ráadásul még tapadásmentes is, így az elkészült finomságokat könnyen ki lehet emelni. A szilikon anyag további előnye, hogy hő hatására sem deformálódik, megőrzi rugalmasságát. Vidám színeinek köszönhetően akár tálaláshoz is használható. Elmosást követően a formák újra használhatóak, így nem kell mindig újat venni, mint a papír formák esetében. Mosogatógépben, vagy kézzel is tisztítható.
Tulajdonságok:
- Könnyen tisztán tartható
- Többször használható
- Hőálló, sütésálló, 230°C-ig
- Fagyasztható
- 12 darabos készlet vegyes színekben
- Szív alakú formák
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.