Egy láncfűrész tárolása és szállítása mindig kihívás, de ezzel a vízálló hordtáskával végre megoldhatod ezt a problémát! Masszív kialakításának köszönhetően megvédi a fűrészt a portól, nedvességtől és ütődésektől, miközben a strapabíró anyag biztosítja a hosszú élettartamot. Tökéletes választás otthoni és professzionális felhasználóknak egyaránt.
A tágas belső tér könnyedén elnyeli a láncfűrészt, míg az erős cipzár gyors és biztonságos hozzáférést biztosít. Az állítható pántok és fogantyúk kényelmes hordozhatóságot garantálnak, így a munkaterületen vagy a természetben is egyszerűen magaddal viheted.
Tulajdonságok:
- (Vízálló védelem) Strapabíró és ellenálló anyag: Megvédi a láncfűrészt az esőtől, portól és szennyeződésektől.
- (Tágas kialakítás) Kompatibilis többféle mérettel: Könnyedén elférnek benne különböző típusú láncfűrészek és tartozékok.
- (Erős cipzár) Biztonságos záródás: Megakadályozza a véletlen kinyílást és védelmet nyújt a láncfűrésznek.
- (Kényelmes hordozás) Párnázott fogantyú és állítható pánt: Könnyen szállítható akár hosszabb távon is.
- (Univerzális felhasználás) Otthoni és profi használatra is ideális: Kertészeknek, favágóknak és barkácsolóknak egyaránt tökéletes.
Miért vedd meg ezt?
Mert egy láncfűrész hordozása és tárolása sosem volt még ennyire egyszerű! Ez a vízálló hordtáska gondoskodik róla, hogy a fűrészed mindig védve legyen, bárhol is használd. Ha szeretnéd meghosszabbítani a szerszámod élettartamát és kényelmesen szállítani, akkor erre a táskára biztosan szükséged van!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.