Ez a termék egy igazi nélkülözhetetlen darab a hétköznapi bevásárlásokhoz! A felhasználóbarát kialakításának köszönhetően könnyedén tárolhatod a bevásárlásodat, és egyszerűen hordozhatod. Emellett egyedi design-jával is kitűnhetsz a tömegből!
Tulajdonságok:
(Stílusos design) Ez a kézzel húzható bevásárlókocsis táska egyszerre praktikus és divatos kiegészítő a mindennapi életben.
(Könnyű anyag) A tartós műanyag anyagnak köszönhetően nem kell aggódnod a nehéz tárgyak miatt, hiszen ez a táska képes elbírni azokat.
(Nagy kapacitás) A tágas belső tér lehetővé teszi számodra, hogy minden fontos dolgot magaddal vihess a bevásárlásra, anélkül, hogy túlterhelnéd magad.
(Vízálló anyag) Nem kell aggódnod egy esősebb nap miatt sem, hiszen ez a bevásárlótáska ellenáll az esőnek, és megóvja a holmidat a nedvességtől.
(Ajándék ötlet) Ez a táska remek ajándékötlet lehet a barátnődnek, anyukádnak vagy bárki másnak, aki szereti a stílusos és praktikus kiegészítőket.
Miért vedd meg? Ha szeretnél stílusosan és könnyedén bevásárolni, és közben még környezetbarát is lenni, akkor szükséged van erre a táska! Ne hagyd ki ezt a lehetőséget arra, hogy kényelmesen és divatosan vásárolj, és mutasd meg a saját stílusodat a többieknél is!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.