Szerezd be ezt az egyedi dizájnjú sörnyitót, ami falra szerelhető, és fa anyagból készült, egyenesen a legmenőbbnek számító Oktoberfest stílusban! Ezzel a sördugó nyitóval nem csak nyitni tudod a söröd, hanem még a kupakokat is összegyűjtheted, hogy szuper vendégelő, otthoni dekor vagy báreszköz legyen belőle.
Tulajdonságok:
(Anyag) A falra szerelhető sörnyitó fából készült, ami biztosítja a tartósságot és az egyedi megjelenést.
(Ünnepek) Az Oktoberfest stílusú nyitóval ünneplésre készen várhatod a következő bulit vagy sörözést.
(Stílus) A sördugó nyitó és kupakgyűjtő kombinációja stílusos és praktikus, ideális kiegészítője a bárszoba dekorációjának.
(Hasznos) A praktikus kialakításnak köszönhetően könnyedén felakaszthatod a falra, így mindig kéznél lesz a sörnyitás, és a kupakoktól is egyszerűen ki tudod üríteni a gyűjtőt.
(Kapacitás) A mérete miatt kényelmesen elfér a konyhában vagy a bárpultnál, anélkül, hogy sok helyet foglalna.
Miért vedd meg? Ez a sörnyitó egy igazán menő és hasznos kiegészítő a bárszobádba vagy a bulikhoz! Egyedi dizájnja és praktikus funkciója garantálja, hogy a vendégeid meg lesznek lepve, és te is könnyedén élvezheted a sörözést anélkül, hogy aggódnál a kupakok szétszóródása miatt. Fedezd fel a kiváló minőségű és stílusos sördugó nyitó előnyeit, és tedd megrendelésedet még ma!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.