A Kisállatápoló Fésű minden cica- és kutyabarát igazi álma! Ez a 3 az 1-ben eszköz nemcsak egy gőzös kisállatkefe, hanem egy masszírozófésű és szőrtelenítő fésű is egyben. Aki azt mondta, hogy a kedvenceid nem lehetnek még selymesebbek és gondozottabbak, az még biztosan nem találkozott ezzel az új csodafegyverrel!
Tulajdonságok:
- A sörte anyaga kíméletes a háziállat bőréhez, így nem okoz irritációt vagy kényelmetlenséget nekik.
- A műanyag anyag könnyű és kényelmes fogású, így a használat egyszerű és kellemes.
- A kisállatápoló fésű hatékonyan segít eltávolítani a szőrszálat, így otthonod mindig tiszta marad.
- A gőzkefe funkció segít megelőzni a kórokozók elszaporodását a kedvenc kisállataid bundájában.
- A 3 az 1-ben designnek köszönhetően nincs szükség több különféle eszközre, így helyet és pénzt takaríthatsz meg.
Miért vedd meg? Ha a kedvenceid boldogok és egészségesek, te is boldog leszel! A Gőzös Macskakefe garantálja, hogy a cica- és kutyabarátjaid bundája mindig tiszta és gondozott lesz, miközben a masszírozó hatásrelazálja a stresszt és felfrissíti őket. Ne késlekedj, vásárold meg most, és tedd igazán kényelmessé a kisállatápolást!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.