Ez a nagy kapacitású utazó hátizsák minden szuper táskának a csúcspontja! Ideális, ha úton vagy, és mindened veled van, mert rengeteg helyet kínál a cuccaidnak. Van benne még egy cipőtartó rekesz is, hogy külön tartsd a cuccaidat a cipőktől. Anyaga könnyű és tartós, így pontosan az, amire szükséged van az utazáshoz. Ráadásul még egy töltőportot is belecsempésztek, hogy sose merüljön le a telefoned közben!
Tulajdonságok:
Egyszínű, de stílusos megjelenés
Külön rekesz, hogy biztonságban tartsd a tableted
Poliészter - Tartós anyag, ami mégis könnyű
Cipzárral záródik, biztonságosan bezárhatod az értékeidet
Állítható pánt, hogy kényelmesen vidd magaddal
Külön rekesz a cipődnek
Miért vedd meg? Ez a hátizsák az ideális társad lesz az utazások során! Sok hely van benne az összes fontos dolognak, még egy külön rekesz a cipőidnek is! A könnyű és tartós anyagnak köszönhetően hosszú távon is megállja majd a helyét. Ráadásul a töltőportot is nagyon praktikusnak találod majd!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.