Ez a Spirál kulcstartó csuklóra ideális választás a szauna, edzőterem, uszoda, vagy akár a kültéri sportokhoz is. A rugalmas spirális kialakításnak köszönhetően könnyen hordható és könnyen hozzáférhetők maradnak a kulcsaink bármilyen tevékenység közben. A végtelenül hasznos, praktikus és trendi!
Tulajdonságok:
- Rugalmas spirális kialakítás (Kényelmes)
- Vízálló anyag (Tartós)
- Könnyű hordozhatóság (Praktikus)
- Különböző színekben kapható (Stílusos)
- Nagy teherbírás (Megbízható)
Miért vedd meg? Ha te is szeretsz aktív életet élni, és mindig mindenhol stílusosnak és trendinek lenni, akkor ez a tökéletes választás számodra! Legyen szó akár edzésről az uszodában vagy egy kis pihenésről a szaunában, ez az egyszerű, de nagyszerű kiegészítő biztosan megkönnyíti az életedet és feldobja a mindennapjaidat! ♂️♀️
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.