Szabadulj meg a bosszantó gyümölcslegyektől egyszerűen és hatékonyan a muslica csapdával! Ez az újrafelhasználható csapda könnyedén elkapja a legyeket, míg nem mérgező kialakításának köszönhetően biztonságosan használható bel- és kültéren egyaránt.
Praktikus és egyszerű megoldás, amely garantáltan segít megszabadulni a kártevőktől!
Tulajdonságok:
(Hatékonyság) A gyümölcslégy fogó palackdugó rendkívül hatékony módszer a légyproblémák elleni küzdelemben.
(Könnyű használat) Használatához nem szükséges áramforrás, így könnyedén elhelyezhető bárhová otthonodban.
(Környezetbarát) Az újrafelhasználható kialakításnak köszönhetően a csapda környezetbarát megoldás a kártevők elleni harcban.
(Univerzális alkalmazhatóság) Bármilyen méretű palackra egyszerűen felhelyezhető, így azonnal alkalmazható.
(Higiénia) A csapda nem mérgező anyagból készült, így biztonságosan alkalmazható otthonodban anélkül, hogy egészségi kockázatokat jelentene.
Miért vedd meg? Szabadulj meg a gyümölcslegyektől egyszerűen és hatékonyan a gyümölcslégy palackdugó csapdával! Téged is zavarnak ezek a kis rovarok? Ne hagyd, hogy tovább rontsák a hangulatodat, szerezd be most ezt a fantasztikus csapdát, és élvezd a muslicamentes környezetet!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.