Termékleírás:
Ha a hideg téli napokon is stílusosan szeretnél kinézni, akkor ez a vastag műszőrmés téli sapka pont neked való! Ez a divatos sapka nemcsak melegen tartja a fejedet, hanem az arcod és füleid is védve lesznek a hideg ellen. ️
Tulajdonságok:
- Műszőrme anyagból készült, így nagyon puha tapintású és kényelmes viselet. (Anyag)
- Az állítható pántnak köszönhetően minden fejmérethez könnyen igazítható. (Állítható)
- A sapka belső része melegen bélelt, így extra védelmet nyújt a hideg időjárás ellen. (Bélelt)
- Az arc- és fülvédő résszel ellátott design modern és praktikus egyben. (Design)
- Különböző színekben elérhető, így könnyen megtalálhatod a hozzád legjobban illőt. (Színek)
Miért vedd meg?
Ha szereted a divatos és praktikus kiegészítőket, akkor ez a vastag műszőrmés téli sapka az ideális választás számodra! Tartsd melegen magad a hideg napokon, miközben stílusosan is kinézel! #staywarm #staystylish
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.