Termékleírás:
Ez a többfunkciós karmos fejtámla mobiltelefon tartó autóba egy igazi must-have kiegészítő minden autós számára! Nem kell többé aggódnod a telefonod elhelyezéséért vezetés közben, hiszen ez a praktikus tartó megkönnyíti az autóban való használatát. Az erős karmos rendszer biztosan tartja a telefont, így nem kell félned attól, hogy leesik vagy elmozdul. Emellett könnyen beállíthatod a megfelelő szöget és magasságot is, hogy kényelmesen használhasd a telefonodat vezetés közben.
Tulajdonságok:
- Univerzális kialakítás, kompatibilis mindenféle mobiltelefonnal
- Erős és tartós anyagból készült, biztonságosan rögzíti a telefont
- Egyszerűen beállítható szög és magasság
- Könnyen felszerelhető a fejtámlára, nem igényel extra eszközöket
- Ideális vezetés közbeni navigációhoz és kézben tartott hívásokhoz
Miért vedd meg ezt?
Ez a többfunkciós karmos fejtámla mobiltelefon tartó autóba nemcsak praktikus és kényelmes, de biztonságos is. Végre nem kell többé azon aggódnod, hogy hol helyezd el a telefonod vezetés közben, és könnyedén használhatod navigációhoz vagy hívásokhoz. Ne veszélyeztesd az autózás biztonságát a telefonod miatt, szerezd be ezt a kiváló kiegészítőt még ma!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.