Termékleírás:
Ez a szilikon jégkocka készítő vödör egy igazi must-have a partykhoz és a koktélokhoz! A tartós és könnyen tisztítható szilikon anyagnak köszönhetően könnyedén elkészítheted a tökéletes jégkockákat otthon is. A készlet tartalmaz egy praktikus tetőt is, így a jégkockák mindig frissek és szennyeződéstől mentesek maradnak. A szilikon anyag megakadályozza a kellemetlen szagok és ízek átvételét, így biztos lehetsz benne, hogy a jégkockáid mindig frissek és tiszták lesznek.
Tulajdonságok:
- Praktikus szilikon kialakítás (Tartósság és könnyű tisztíthatóság)
- Tetővel ellátott design (Frissek és szennyeződéstől mentes jégkockák)
- Szagtalan és ízmentes anyag (Frissek és tiszták jégkockák mindig)
- Könnyen tárolható és helytakarékos (Praktikus és könnyen kezelhető)
- Ideális partykhoz és koktélokhoz (Stílusos és hasznos kiegészítő)
Miért vedd meg?
Ez a szilikon jégkocka készítő vödör nem hiányozhat a következő bulidról vagy házibulidról! Készítsd el a tökéletes jégkockákat otthon, és garantáltan lenyűgözni fogod a barátaidat a friss és tiszta ízekkel. Ne hagyd ki ezt a stílusos és praktikus kiegészítőt, amely könnyedén feldobja a koktélokat és italaidat. Legyen a te otthonod a legmenőbb party helyszín a barátok között ezzel a szuper szilikon jégkocka készítő vödörrel!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.