Egyedi és szupercuki Fekete-fehér babakocsis akasztós játék! Ez a játék garantáltan le fogja kötni a kicsik figyelmét, míg te nyugodtan intézheted a dolgaidat. A kis figura egyszerűen rácsatlakoztatható a babakocsi fogantyújára, így könnyedén szórakoztathatja a picit utazás közben.
Tulajdonságok: (Szórakoztatás) A fekete-fehér mintázatokat nézve a csecsemők figyelme fokozódik, ezáltal megnyugtatja és fejleszti az őket. (Megértheti a textúrát) A különböző anyagok és formák tapintásra való felfedezése segíti a kisgyermekeket a világ felfedezésében. (Könnyen csatlakoztatható) Egyszerűen rá tudod kötni a játékot a babakocsi fogantyújára, így mindig kéznél van, amikor szükség van rá. (Mobil) A hordozható méretnek köszönhetően bárhová magaddal viheted, hogy mindig legyen szórakoztató elfoglaltság a kisbabád számára. (Biztonság) Speciális kialakítása miatt nincs benne apró elem, így teljesen biztonságos a kisgyermekek számára.
Miért vedd meg? Ha a babakocsi szórakoztató és fejlesztő játékra van szükséged a kisbabád számára, akkor ez a Fekete-fehér babakocsis akasztós játék minden szempontból meg fog felelni az igényeidnek. Ne hagyd ki ezt a fantasztikus lehetőséget, hogy gyermeked szórakoztató és tanulásra ösztönző ajándékkal lepd meg!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.