Ha már unod, hogy a menő cipőid folyton feltörik a sarkad, akkor itt az idő, hogy kipróbáld ezeket a sarokpárnákat. Ezek az öntapadó szivacsbetétek a cipőid legjobb barátai lesznek. Olyan, mintha a lábaid egy puha felhőn sétálnának. A párnák könnyen rögzíthetők bármilyen cipőben, legyen az sportcipő vagy elegánsabb fazon. Ráadásul a szivacs anyaga tökéletesen illeszkedik a láb vonalához, így nem kell attól tartanod, hogy elcsúszik vagy elmozdul. A sarokpárnák nemcsak kényelmesebbé teszik a cipőidet, de megvédik a lábadat a sérülésektől is. Ez a cucc nemcsak praktikus, de a stílusodra is vigyáz. Tulajdonságok: (Anyag) Szivacs anyag: A szivacs puha anyagból készült, ami biztosítja a maximális kényelmet a lábadnak. (Rögzítés) Öntapadó hátlap: Az öntapadó hátlap garantálja, hogy a párna a helyén maradjon, bármennyire is aktív vagy. (Alkalmazhatóság) Univerzális méret: Bármilyen cipőbe illik, legyen az sportcipő vagy elegánsabb stílus. (Kényelmi funkció) Ütéscsillapítás: A párnák csökkentik a sarkadra ható nyomást, így hosszabb séták során is kényelmes marad a cipőd. (Tartósság) Hosszú élettartam: A minőségi anyagoknak köszönhetően ezek a párnák hosszú távon is megőrzik formájukat és funkciójukat. Miért vedd meg? Ha tényleg fontos neked a kényelem, és nem akarsz minden lépésnél a fájdalomra gondolni, akkor ezek a sarokpárnák neked valók. Egy Z generációs arc nem éri be félmegoldásokkal, és pontosan tudod, hogy a stílus és a kényelem együtt is működhet. Ezek a párnák nemcsak a lábadat, de a hangulatodat is feldobják. Ne hagyd, hogy a cipőid korlátozzanak, d a szabadságot és a kényelmet egyszerre. Szóval, ha unod már a szenvedést és a sebeket, itt az idő, hogy lépj egy nagyot előre, és szerezd be ezeket a menő sarokpárnákat!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.