2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Egyedül is kiszabadíthatod az elakadt autódat. Nem kell órákig mások segítségére várnod, pár perc alatt segíthetsz a kocsid beragadt kerekén. Kis helyen is elfér a csomagtartóban. Rendkívül strapabíró.
Veled is előfordult már, hogy hóban vagy sárban ragadtál az autóddal?
Ne várj órákat a segítségre!
Ezzel az Autómentő ráccsal érhet bárhol és bármikor a probléma, pár perc alatt kikászálódhatsz a legnagyobb slamasztikából is egyedül. Nem kell többé külső segítségre várnod! Csak csúsztasd a rácsot a kerék alá és már indíthatod is az autódat! Kocsiddal gördülékenyen és gyorsan kiszabadulhatsz a fogságba ejtő sárból vagy hóból.
Olyan életmentő helyzetekben lehet szükséged rá, mint a homokban, sárban, hóba vagy pocsolyában történő elakadás.
Tartós, masszív és erős anyagból készült, ami akár egy elefántot is elbír.
Az Autómentő rács tulajdonságai:
Méret: 32.5 x 15 x 2.5 cm
Anyag: ABS műanyag
Szín: fekete
Minden kerékhez jó: univerzális
Csúszásgátló felületű, hosszúéletű
Az autóra fagyott jég eltávolítására is használható
Mit rejt a termék doboza?
1 db Autómentő rács
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.