Termékleírás:
Utazási ajtózár, amely megvédi a szállodai szobát! Képzeld el, hogy utazol, és nem kell aggódnod a nem kívánt behatolás miatt! A hordozható ajtózárunk a tökéletes megoldás számodra! Bérelt szobád, lakásod vagy vonatod ajtaját könnyedén biztonságossá teheted vele, nyugalmat és biztonságot adva neked. Az ajtózárunkat sokoldalúság szem előtt tartásával terveztük, így sokféle ajtóhoz illik, a standard ajtóktól kezdve. Most már biztos lehetsz benne, hogy bezárod az ajtód bárhol is vagy. Az ajtózárunk könnyen felszerelhető és eltávolítható, így gyorsan biztosíthatod az ajtódat az úton. Egyszerűen helyezd el a zárat az ajtó szélére, és zárd be a nyugodt alvás és biztonság érdekében.
Tulajdonságok:
- (Anyag) Készült magas minőségű anyagokból
- (Zár) Betörésbiztos zármegoldás
- (Univerzális) Alkalmas minden típusú ajtóra
- (Könnyű felszerelés) Egyszerű és gyors összeszerelés
- (Méretek) Zár: 10cm x 5.5cm, Beágyazott lyuk: 2cm x 2cm
- (Szín) Fekete
Miért vedd meg ezt?
Védd meg magad a nem kívánt behatolástól utazás közben is! A hordozható ajtózárunk segítségével bárhol biztonságban érezheted magad. Ne hagyd, hogy az aggodalom elrontsa az utazásodat, vásárold meg most!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.