Termékleírás:
AUTÓFESTÉK TISZTÍTÓ GYÍK
A festéktisztító gyík lehetővé teszi bármilyen típusú szennyeződés eltávolítását az autó karosszériájáról. Kiválóan alkalmas az autó karosszériájának tisztítására olyan szennyeződésektől, amelyeket a standard mosás során lehetetlen eltávolítani.
Tulajdonságok:
- (Használat) - Alaposan mossuk meg az autót a termék használata előtt.
- (Előkészítés) - Készítsünk egy tiszta vizet tartalmazó palackot, lehetőleg permetezőt.
- (Tisztítás) - Képzünk egy golyót a gyíkból.
- (Szennyeződés eltávolítása) - Permetezzünk vizet az autó karosszériájára, majd távolítsuk el a szennyeződéseket körkörös mozdulatokkal.
- (Tisztítás befejezése) - Amikor a gyík koszos lesz, mossuk le futó vízzel. A tisztítás befejezése után ellenőrizzük a festék simaságát kézzel, és távolítsuk el a foltokat vagy egyéb szennyeződéseket az autó felületéről.
Miért vedd meg?
- Kiváló minőségű
- Hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket
- Eltávolítja a fa gyantát, maradványokat és a festékfelületre tapadt lerakódásokat
- Finom karcolások és kör alakú foltok eltávolítására
- Biztonságos mindenféle lakkhoz
Vedd meg most, hogy autód ragyogóan tiszta legyen! ✨
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.