Termékleírás:
Szívből ajánlom neked ezt a menő fürdőszoba készletet, ami minden Z generációs tinilány és tinfiú álma! Ez a fürdőszoba készlet egy mosdókefe, szemetesvödör, szappanadagoló, szappantartó, ecsetes pohár és fogkefetartó kombinációja. Az elegáns design és a praktikus funkciók garantáltan lenyűgöznek majd!
Tulajdonságok:
- A szemetesvödör kb. 6 literes kapacitással rendelkezik, bambusz fedéllel és nyílással
- A WC-kefe a vödör fedeléhez rögzíthető, vagy külön is használható
- Szappanadagoló pumpával, 300 ml-es kapacitással
- Ecsetes pohár bambusz fedéllel, 300 ml-es kapacitással
- Fogkefetartó, 300 ml-es kapacitással
- Szappantartó bambusz fedéllel, lyukakkal a szappanvíz lecsepegtetésére
Miért vedd meg ezt?
Ha szeretnéd feldobni a fürdőszobád dekorációját egy menő és praktikus készlettel, akkor ez a termék tökéletes választás számodra! Az elegáns design, a strapabíró anyag és a könnyű tisztíthatóság garantáltan lenyűgözni fogja a barátaidat is! Ne hagyd ki ezt a fantasztikus lehetőséget, vásárold meg még ma ezt a szuper fürdőszoba készletet!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.