Termékleírás:
Hallottad már, hogy a mosógéped olyan hangos, hogy az egész ház rázza? Nos, itt a megoldás! ️ Az Anti-vibrációs Padok a mosógépek számára ideális és praktikus megoldást jelentenek, ha a mosógéped zajt és rezgést okoz működés közben. Ezek a padok hangszigetelőként és rezgéscsillapítóként működnek, így nem csak a zajt csökkentik, hanem a gép élettartamát is meghosszabbítják. Emellett megvédik a padlót a karcolásoktól és megkönnyítik a takarítást a mosógép alatt, így a padló mindig újnak tűnik. Az univerzális padok tökéletesen illeszkednek a legtöbb mosógéphez, de akár szárítógépekhez, hűtőkhöz vagy mosogatógépekhez is használhatók. Egyszerűen emeld fel az eszközt, és csúsztasd a padokat a lábak alá.
Tulajdonságok:
- (Anyag): műanyag + gumi
- (Hangcsillapítás): igen
- (Rezgéscsillapítás): igen
- (Padlóvédelem): igen
- (Szolgálati idő meghosszabbítása): igen
- (Anti-vibráció): igen
- (Eszköz stabilizálása): igen
- (Darabszám készletenként): 4 db
- (Univerzális): igen
- (Szín): szürke
- (Magasság): 2,5 cm
- (Szélesség): 7 cm
Miért vedd meg ezt?
Ne hagyd, hogy a mosógéped zajos legyen, és a padló karcolódjon! Az Anti-vibrációs Padok segítségével élvezheted a csendet és a tisztaságot a mosás közben. Vásárold meg most, és tedd könnyebbé az életedet! #mosás #csend #praktikus #újítás #takarítás #mosógép
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.