Termékleírás:
Ha a gyors és profi manikűr a célod, akkor ezt a terméket neked találták ki! A segítségével pillanatok alatt száradhat meg a körömlakkod, így nem kell többé várnod a szárításra. Mostantól gyönyörű körmökkel pompázhatod magad, anélkül, hogy a szalonokban kellene időt és pénzt töltened. A kényelmes otthoni környezetben is profi körömvágást és ápolást kapsz, ráadásul rögtön használatra kész!
Tulajdonságok:
- Magas minőségű kialakítás
- Gyorsítja a körömlakk száradását
- Egyszerű és kellemes használat
- Ideális otthoni vagy szépségszalonok számára
- 5 vágófej tartozék
- Teljes körű ápolás
- Kényelmes használat
- Szárítóhoz szükséges tápegység: 3 x AAA elem (nem tartalmazza)
- Styling géphez szükséges tápegység: 2 x AA elem (nem tartalmazza)
- Méretek: 16cm x 11cm x 6cm
- Vágófej mérete: 17cm x 3.5cm
Miért vedd meg?
Ha a profi manikűr és kényelem fontos számodra, akkor ezt a szettet neked találták ki! A gyors és hatékony szárítás mellett a 5 vágófej és a teljes körű ápolás garantáltan elégedetté tesz majd. Ne pazarold az idődet és a pénzedet szalonokban, inkább válassz otthoni kényelmet és profi ápolást ezzel a szettel!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.