Termékleírás:
A Nyakvonal Karcsúsítóval gyorsan feszesítheted a nyak bőrét, megszüntetheted a ráncokat vagy a dupla állat. Ráadásul erősíted az állkapocs és az állizomzatot rövid idő alatt, javítva az arc, a nyak és a nyak formáját. Szerezd vissza az ideális arc ovális formát - pont mint a húszas éveidben!
Tulajdonságok:
A Nyakvonal Karcsúsító hatékony eszköz a nyak bőrének feszesítésére és az állkapocs, az áll és az arccsont izmainak erősítésére. Csak az első hónap használata után észrevehető a Nyakvonal Karcsúsító használatával a tiszta javulás az arc formájában. Csak használd naponta többször 2 percig!
Miért vedd meg ezt?
- Könnyen használható és gyors eredményeket hoz - már 4 hét alatt fiatalabbnak fogsz kinézni!
- Csak napi 2 perces gyakorlásra van szükség.
- Pénzt takarítasz meg - vonzóan nézel ki sebész segítsége nélkül.
- Átlagosan 3 sorozat 10 ismétléssel elegendő, maximum 10 másodperc szünettel sorozatok között.
- Termékkód: 15054
Miért vedd meg?
- Mert könnyen használható és gyors eredményeket hoz - már 4 hét alatt fiatalabbnak fogsz kinézni!
- Csak napi 2 perces gyakorlásra van szükség.
- Pénzt takarítasz meg - vonzóan nézel ki sebész segítsége nélkül.
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.