Fedezd fel a varázslatos adventi hangulatot ezzel a gyönyörű fa lámpással!
Ez a különleges adventi lámpás nemcsak szemet gyönyörködtető, de teljesen biztonságos is, hiszen elemmel működik, így nem kell aggódnod a tűz miatt.
Termék részletek:
- Szín: Barna
- Anyag: Fa, zsinór, műanyag
- Elemről működik: igen (LR 1130 elemek, mellékelve)
- Zsinór hossza: 12,5 cm
- Lámpás méretei: 14 x 7,5 x 10,2 cm
- Súly: 57 g (csomagolással együtt 97 g)
Csomag tartalma:
- 1 db fa adventi lámpás
- 3 db LR 1130 elem (a lámpásba helyezve)
Ne hagyd ki ezt a különleges lehetőséget, hogy egy igazán egyedi és varázslatos karácsonyi dekorációval gazdagítsd otthonodat! Vásárold meg most, és élvezd a meleg, ünnepi fényt, amit ez a csodás lámpás áraszt!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.