Szeretnéd összekötni az új készülékeidet egy régebbi TV-vel, ami még SCART csatlakozóval rendelkezik? Az HDMI to SCART adapterünk a megoldás, amire szükséged van! Ezzel a konverterrel könnyedén összekötheted az új eszközöket a régebbi TV-vel, minőségi HD videó megjelenítéssel. Egyszerűen csatlakoztasd a konzolt az adapterhez, majd egy HDMI kábellel a TV-hez vagy monitorhoz. Támogatja a különböző HDMI kijelzőmódokat, beleértve a 480i, 576i és 480p-t.
Tulajdonságok:
- ( ) PAL/NTSC kapcsoló
- ( ) HDMI bemenet
- ( ) LED tápellátás
- ( ) DC/5V csatlakozó
- ( ) SCART (euro) bemenet
Miért vedd meg ezt? Vedd meg ezt az adaptert, hogy könnyedén összeköthesd az új eszközöket a régebbi TV-vel, és élvezd a HD minőségű videó megjelenítést! Az adapter kiváló minőségű, plug&play funkcióval rendelkezik, és támogatja a különböző TV formátumokat. A csomag tartalmazza az új konvertert, a tápkábelt, a használati utasítást és az eredeti csomagolást.
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.