A fül tisztító eszköz egy biztonságos és hatékony módja a fülek tisztításának és szárításának. Ez a legjobb módja annak, hogy biztosítsd a megfelelő fülhigiéniát és egészséget az egész családnak. A szilikon hegye puha és rugalmas, így könnyen becsúszik a legkisebb fülcsatornába is, anélkül, hogy kárt okozna vagy kellemetlen érzést okozna. A tisztító úgy van kialakítva, hogy ne lehessen túl mélyen beilleszteni a fülbe. Ezek a tulajdonságok teljesen biztonságossá teszik.
Tulajdonságok:
- Ideális utazáshoz
- Fájdalommentesen eltávolítja a vizet és feloldott váladékot
- Szilikon hegyekkel rendelkezik
- Biztonságos
- Nagyon hatékonyan tisztít
- Eszköz méretei: 12.3cm x 1.3cm
- Hegy méretei: 2.8cm x 1.3cm
Miért vedd meg? Ha fontos számodra a fülhigiéniád és az egészséged, akkor ez a fül tisztító eszköz a tökéletes választás számodra. Biztonságos és hatékony módja annak, hogy gondoskodj magadról és szeretteidről. Ne hagyd, hogy a fülproblémák hátráltassanak, szerezz be egy ilyen eszközt még ma!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.