Védi a csemetéd szemét a víztől és a sampontól!
Megakadályozza az idegen anyagok szembe kerülését!
Akadályozd meg a szívszorító gyermeki sírás kialakulását!
Vicessé és szórakoztatóvá varázsolja a hajmosás folyamatát!
A te csemetéd is szívszorongató sírásba kezd, ha megtudja, hogy ma elérkezett a hajmosás napja?
Sokan még felnőtt korban is borzongunk tőle, és próbáljuk ezt elkerülni. A gyermekek ezt többszörös intenzitással élik meg.
Sajnos a nagy ellenkezés közben, csak egyszere nehezebbé válik a mosdatás. Ekkor nagyobb eséllyel kerül bele idegen anyagok a gyerkőcünk szemébe. Jobb esetben csak víz, de rosszabb esetben akár a sampon is, amely nagyon sokáig csípi a szemét.
De a kütyü segítségével, most véget vethetsz ennek. Engedd, hogy a gyerkőcöd elcsodálkozzon a előtte lehulló „vízesésen”, amely a sapkáról csurog le.
Csak illeszd rá a gyerkőcöd fejére és tedd kényelmesebbé és biztonságosabbá a hajmosás folyamatát.
Ki mondta, hogy ez nem lehet szórakoztató? Búcsúzz el a szívszorító sírástól, és üdvözöld felhőtlen gyermeki kacajt.
Ehhez csak klikkelj a kosárba gombra és tedd élvezetéssé a hajmosást.

A hajmosó sapka tulajdonságai:
- Választható színvilág: kék, sárga, piros
- Anyaga: Rugalmas EVA
- Mérete: 31x 30x 3,5 cm
- Az átmérőjének mérete: 37-42 cm
- Állítható méret
- Súlya: 24 gramm
Mit rejt a termék doboza?
- 1 db hajmosó sapkát
Rólunk:
Kis egyéni vállalkozóként dolgozom, minden kommunikációt és ügyintézést személyesen én, a tulajdonos végzem. Így biztos lehetsz benne, hogy kérdéseidre gyors, személyre szabott választ kapsz, és hazai szakértelmet támogatod vásárlásoddal.
Rendeld meg most, és tapasztald meg a hazai kisvállalkozói törődést!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.