-
Óvd a lökhárítód, sárvédőd és az ajtód fényezését!
Könnyebbé és biztonságosabbá teszi a pakolást, a be- és kiszállást!
Többé ne aggódj a sérülések, karcolások a rányitások miatt!
Minden típusú autóhoz alkalmazható.

Parkolás során túl közel álltál meg a melletted lévőhöz? Félsz, hogy egy hirtelen ajtónyitással kárt teszel a melletted álló autóban vagy a sajátodban?
Meg szeretnéd óvni a
küszöböket, sárvédő széleket a karcolásoktól és a lakkfelület sérüléseitől?
Kerüld el a kellemetlenségeket a Védőfólia, karcolásgátló alkalmazásával! Ennek a remek kütyünek a használatával megelőzheted a rányitásokból, karcolásokból adódó károkat.
Te, esetleg utasaid nem voltatok elég figyelmesek és rányitották az ajtót egy másik kocsira?
Ezentúl nem probléma!

Kerüld el egyszer s mindenkorra ezeket a kényelmetlen helyzeteket és spórold meg a kártérítésre költött forintokat!
Használata nem csak praktikus, de költséghatékony is, az elkerült balesetek miatt nem kell javíttatásokra sem költened.
Védd meg a lökhárítókat, küszöböket, sárvédő széleket a karcolásoktól és a lakkfelület sérüléseitől!

A termék jellemzői:
Anyag: PVC
Méret:
5 m x 5
cm / 5 m x 3 cm
Mit rejt a termék doboza?
1 db Védőfólia, karcolásgátló

Rólunk:
Kis egyéni vállalkozóként dolgozom, minden kommunikációt és ügyintézést személyesen én, a tulajdonos végzem. Így biztos lehetsz benne, hogy kérdéseidre gyors, személyre szabott választ kapsz, és hazai szakértelmet támogatod vásárlásoddal.
Rendeld meg most, és tapasztald meg a hazai kisvállalkozói törődést!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.